Vaid hea klient saab hea tulemuse
11:39 AM Posted In Art for Dummies , Memories for Everyone 0 Comments »
Reklaamiagentuuri Kolm Karu omanik Olav Osolin:
·Hea klient teab, milleks tal on aastaraamatut vaja. Lisaks selgele nägemusele,mida ta aastaraamatuga öelda tahab ja kellele on see mõeldud, on heal kliendil reegline maitset ning ta otsib teostajat kogemustega reklaamiagentuurist. Ta ei palu oma sekretäril saata kõikidele telefoniraamatus leiduvatele reklaamifirmadele faksi: “Kuulutame välja aastaraamatu konkursi, raamatus on 48-64lk, sh pilte ja graafikuid, saatke palun kolme päeva jooksul pakkumine aadressile...” Ta teab, et endast lugu pidavad agentuurid ei vasta sellistele kutsetele.
·Hea klient ei kipu kunstnikku arvuti taga näpuga jhendama, küll aga oskab selgitada, miks talle pakutud lahendus sobiv ei tundu ning mis suunas loovtiim edasi võiks liikuda.
·Hea klient teab, mida tähendab tähtaegadest kinnipidamine, ning nõuab seda ka oma meeskonnalt. Kui projekti on vaja ootamatult teha suuri muudatusi, annab ta endale aru, et see nõuab agentuurilt täiendavat tööd, aega ja kulutusi.
·Hea klient on valmis koos agentuuriga hiljem tööprotsessi ja tulemust analüüsima, et järgnev koostöö sujuks veelgi paremini. Ja muidugi hea klient naeratab, sest ta on proff ning tal on närvid korras.
[“Klienditeenindus valguses ja varjus” lk. 17-18]
·Hea klient teab, milleks tal on aastaraamatut vaja. Lisaks selgele nägemusele,mida ta aastaraamatuga öelda tahab ja kellele on see mõeldud, on heal kliendil reegline maitset ning ta otsib teostajat kogemustega reklaamiagentuurist. Ta ei palu oma sekretäril saata kõikidele telefoniraamatus leiduvatele reklaamifirmadele faksi: “Kuulutame välja aastaraamatu konkursi, raamatus on 48-64lk, sh pilte ja graafikuid, saatke palun kolme päeva jooksul pakkumine aadressile...” Ta teab, et endast lugu pidavad agentuurid ei vasta sellistele kutsetele.
·Hea klient ei kipu kunstnikku arvuti taga näpuga jhendama, küll aga oskab selgitada, miks talle pakutud lahendus sobiv ei tundu ning mis suunas loovtiim edasi võiks liikuda.
·Hea klient teab, mida tähendab tähtaegadest kinnipidamine, ning nõuab seda ka oma meeskonnalt. Kui projekti on vaja ootamatult teha suuri muudatusi, annab ta endale aru, et see nõuab agentuurilt täiendavat tööd, aega ja kulutusi.
·Hea klient on valmis koos agentuuriga hiljem tööprotsessi ja tulemust analüüsima, et järgnev koostöö sujuks veelgi paremini. Ja muidugi hea klient naeratab, sest ta on proff ning tal on närvid korras.
[“Klienditeenindus valguses ja varjus” lk. 17-18]
0 comments:
Post a Comment